مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:102021-01-06پزشكي

عرضه انسولین های قلمی در داروخانه های منتخب گیلان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تمامی داروهای بیماران خاص و شیمی درمانی و دیگر داروهای اساسی مانند انسولین  های قلمی به صورت متمرکز و تحت تدابیر شدید نظارتی در مجموعه داروخانه های منتخب توزیع می شود.

- ایسنا/گیلان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تمامی داروهای بیماران خاص و شیمی درمانی و دیگر داروهای اساسی مانند انسولین  های قلمی به صورت متمرکز و تحت تدابیر شدید نظارتی در مجموعه داروخانه های منتخب توزیع می شود.

دکتر فیروز سرودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی داروهای بیماران خاص و شیمی درمانی و دیگر داروهای اساسی مانند انسولین های قلمی به صورت متمرکز و تحت تدابیر شدید نظارتی در مجموعه داروخانه  های منتخب توزیع می شود و عرضه و تحویل تمام اقلام فوق الذکر به بیماران، صرفا از طریق ثبت در سامانه های سازمان های بیمه گر و سامانه TTAC صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به بخشنامه های سازمان غذا و دارو که توزیع برخی از اقلام دارویی را صرفا بیمارستانی اعلام کرده است و همچنین با توجه به ابلاغ آخرین دستورالعمل توزیع داروهای بیمارستانی توسط این معاونت به شرکت های پخش، به منظور نظارت بیش از پیش و جلوگیری از بروز عوارض و مقاومت آنتی بیوتیکی و همچنین، جلوگیری از کمبود داروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه انسولین های قلمی در داروخانه های منتخب گیلان

عرضه انسولین های قلمی در داروخانه های منتخب گیلان